Cookie use on this website

Vi använder cookies för att säkerställa att vi kan ge dig den bästa upplevelsen på vår webbplats. Om du fortsätter antar vi att du samtycker till att ta emot alla cookies från denna webbplats. Mer information

Vissa viktiga funktioner på den här webbplatsen fungerar helt enkelt inte utan cookies. Och att ha andra cookies avstängda kan allvarligt påverka hur du kommer att kunna njuta av vår webbplats. Kontrollera dina cookieinställningar nedan och aktivera alla cookies du är nöjd med.

Dessa cookies är viktiga för att du ska kunna flytta runt på webbplatsen och använda dess funktioner. Utan dessa cookies kan tjänster du har bett om inte tillhandahållas. Dessa är på som standard men kan stängas av i dina webbläsarinställningar. Se listan över absolut nödvändiga cookies
Cookie Name Vad används det till?
ASP.NET_SessionId Identifies the users session on the server anonymously
__AntiXsrfToken Prevents Cross-site request forgery (often abbreviated as CSRF) attacks of the website
viewedCookieMessage Set when cookie banner continue button has been clicked

Funktionell
Dessa cookies tillåter webbplatsen att komma ihåg val du gör för att ge dig bättre funktionalitet och personliga egenskaper ? )(funktioner ?
Cookie Name Vad används det till?

 

Vilka produkter kan jag beställa i orderportalen? 

I orderportalen kan du endast beställa produkter ur vårt sortiment av enteral nutrition. Beställningar av övriga produkter skickas in till vår orderavdelning via mail, order.sverige@fresenius-kabi.com 

 

Hur ser jag vilka som är mina avtalsprodukter?

Har du produkter som är upphandlade är dessa markerade i produktvyn med en röd fyrkant innehållande ett C.

 

Hur visas priserna på orderportalen?

Alla priser visas exkl. moms. Har du upphandlade produkter är det det upphandlade priset som visas.

 

Hur får jag reda på när en produkt som det är slut på är åter i lager?

Denna informationen finns dessvärre inte här i orderportalen, vänligen kontakta vår Kundservice.

 

Min vara skickas inte trots att det stod att den fanns på lager, varför?

Lagersaldot uppdateras en gång per dag vilket gör att lagersaldot dessvärre inte är helt tillförlitligt. Detta är under utveckling och vi hoppas att snart kunna visa mer frekvent uppdaterade lagersaldon. 

 

När skickas min beställning?

Om du gör en beställning innan klockan 10.00 på vardagar hanterar vi din order samma dag. Har du en avtalad ledtid är det den som gäller. 

 

Mitt konto har raderats, vad har hänt?

Om ditt konto är inaktivt i 3 år kommer vi att radera det. Vill du öppna upp ditt konto efter att det är raderat måste du skicka in en ny ansökan.