Vilka produkter kan jag beställa i orderportalen?
I orderportalen kan du endast beställa produkter ur vårt sortiment av enteral nutrition. Beställningar av övriga produkter skickas in till vår orderavdelning via mail, order.sverige@fresenius-kabi.com
Hur ser jag vilka som är mina avtalsprodukter?
Har du produkter som är upphandlade är dessa markerade i produktvyn med en röd fyrkant innehållande ett C.
Hur visas priserna på orderportalen?
Alla priser visas exkl. moms. Har du upphandlade produkter är det det upphandlade priset som visas.
Hur får jag reda på när en produkt som det är slut på är åter i lager?
Denna informationen finns dessvärre inte här i orderportalen, vänligen kontakta vår Kundservice.
Min vara skickas inte trots att det stod att den fanns på lager, varför?
Lagersaldot uppdateras en gång per dag vilket gör att lagersaldot dessvärre inte är helt tillförlitligt. Detta är under utveckling och vi hoppas att snart kunna visa mer frekvent uppdaterade lagersaldon.
När skickas min beställning?
Om du gör en beställning innan klockan 10.00 på vardagar hanterar vi din order samma dag. Har du en avtalad ledtid är det den som gäller.
Mitt konto har raderats, vad har hänt?
Om ditt konto är inaktivt i 3 år kommer vi att radera det. Vill du öppna upp ditt konto efter att det är raderat måste du skicka in en ny ansökan.